مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1396 ساعت 15:352018-02-10سياسي

موانع موجود برای ثبت جهانی شدن "آسبادهای نشتیفان" برطرف می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواف گفت: موانعی که بر سر راه ثبت جهانی شدن "آسبادهای نشتیفان" است، برطرف خواهد شد.

- موانع موجود برای ثبت جهانی شدن "آسبادهای نشتیفان" برطرف می شود رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواف گفت: موانعی که بر سر راه ثبت جهانی شدن "آسبادهای نشتیفان" است، برطرف خواهد شد.

محمود باعقیده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص مشاغل مزاحمی که مانع از ثبت جهانی شدن آسبادهای نشتیفان شده است، گفت: این مشاغل مزاحم شامل جوشکاری و تعمیرگاه است که منظر آسبادها را مخدوش کرده و این مشاغل را در حریم آزاد کردن اضطراری آسبادها قرار داده ایم.

وی ادامه داد: حدود سه هکتار زمین از سوی بنیاد مسکن خراسان رضوی موافقت شده که به طرح تفصیلی شهر نشتیفان اضافه شود که صاحبان این مشاغل بتوانند مغازه های خود را به عنوان معوض تخلیه کنند و در اختیار شهرداری قرار دهند و خودشان به زمین های معوض منتقل شوند که این اقدام آخرین اقدامی است که در این زمینه به انجام رسیده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواف عنوان کرد: در این میان هم، پیمانکار بنا است طرح تفصیلی نشتیفان را انجام دهد و طرح اولیه آن را هم ارائه داده و امید است که بر همین اساس زمینه معوض در اختیارشان قرار داده تا زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع موجود برای ثبت جهانی شدن "آسبادهای نشتیفان" برطرف می شود

موانع موجود برای ثبت جهانی شدن "آسبادهای نشتیفان" برطرف می شود